sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kiitos rakkaat lukijat


Blond Kitchen täyttää tänään yhden kuukauden. Olen ilahtunut siitä että te lukijat olette löytäneet blogini. Olen aloittanut sen puhtaasti rakkaudestani ruoanlaittoon. En ollut varma, kiinnostaako tämä ketään ja jaksanko tehdä tätä. Siksi en myöskään ole kertonut tästä ystävilleni. Halusin ensin nähdä, löytyykö kirjoituksilleni kiinnostuneita lukijoita. 


Kuukauden aikana olen saanut monia lukijoita, joista jotkut seuraavat minua säännöllisesti. Muistan vieläkin, kuinka sykähdyttävältä tuntui saada ensimmäinen kommentti lukijalta. Tänään koin toisen elämyksen huomatessani, että blogini Facebook-sivu oli saanut ensimmäisen tylkkääjän. Parempaa lahjaa ensimmäisen kuukauden kunnniaksi ei voisi toivoa!

Blogin pitäminen on äärettömän antoisa kokemus. Se on ollut minulle learning journey. Olen käynyt läpi suosikkiruokiamme. Olen selannut omaa reseptiarkistoani. Miettinyt miksi tietyt ruoat ja maut miellyttävät. Muistellut mieleenpainuvia makuelämyksiä matkoiltani. Kokeillut kotikeittiössäni, miten saan luotua ravintolassa maistamiani unohtumattomia ruokia.

Takana on nyt 40 postausta, innostusta, turhautumista, epätoivoa ja ilon hetkiä. Olen kokenut, että bloggaaminen antaa minulle lisää energiaa, ja aion ehdottomasti jatkaa sitä. Toivottavasti pysytte matkassa mukana. Sydämellinen kiitos teille rakkaat lukijat!



4 kommenttia:

  1. Blogisi on ihanan energinen ja sisältää paljon herkullisia & kauniita kuvia.

    Lapsiperheen arjessa tulee liian usein sorruttua perinteisiin kotiruokiin. Täältä on mukava saada inspistä edes niihin viikonlopun hieman tavallisesti poikkeaviin kokkailuihin. ;)

    Oikein ihanaa alkavaa viikkoa!

    Born Grown

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Ihana kuulla että olet löytänyt inspiraatiota jutuistani. Yksinkertaisilla asioilla voidaan saada lisää makua ja vaihtelua ruokaan.

    Ihanaa kevään odotusta sinulle!

    VastaaPoista
  3. Upean startin olet ottanut bloggaamiseen! :) Ja mielenkiinnolla odottelen myös tulevia postauksia.

    Mekin pitkän jahkailun jälkeen laitoimme blogin vastikään pystyyn muttei puhettakaan, että yltäisimme sinun postaustahtiin. Suurin haaste tuntuu olevan "Hups, syötiin jo. Oisko pitäny ottaa kuva?!". Ehkä mekin opitaan :)

    Höystön Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Saara, olipas kiva saada tällaista palautetta! :) Bloggaaminen on kiva harrastus, ja vie helposti mukanaan.

      Poista